WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Hejsan babeh's!

Idag har det mest varit chill. Skolan var helt okej! Idrotten var sådär men jag ville verkligen ha mina fotbollsskor för vi spelade fotboll. Skit enkelt & spela med joggingskor som har jätte höga hälar! Det var igentligen mina dansskor men jag tog dom ändån ;). Imorgon är det skol-os fotboll semifinal & final om vi går till finalen, hoppas hoppas hoppas! Vi ska kötta skiten ur alla, vinna allt såklart! Men det kommer nog gå bra för oss, efter förra veckan då vi vann alla matcher! Kungar vi var då, vi klassade alla typ. Lärarna var jätte stolta, hahah! Men jag är grymt taggad. Killarna var också kungar förra veckan & vann alla förutom 1 som blev oavgjord! Kommer nog gå riktigt bra för killarna för dom är grymt duktiga, & då menar jag det! Alla som skulle spela skol-os imorgon hade idrott tillsammans idag p.g.a att vi skulle spela fotboll & då tränade vi lite. Vi blandade lagen med killar & tjejer, lite träning fick vi iallafall. Vi blev lite tuffare såklart!:D Men jag var ganska besviken för jag gick i ett par cp skor, bläää! Men jag har tränat fotboll idag också, kom hem för en stund sedan. En träning till! Vi körde lite styrka där också! Men ska snart hoppa in i duschen. Vi har inte fått så många anmälningar till FOTOTÄVLINGEN? Om ni vill anmäla er nu så är länken HÄR! Ha en fin kväll alla sötnosar så hörs vi imorgon!:D
Kisses.

/E.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag har fått det så jag vet inte...

2012-05-09 @ 15:18:40
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: malin

Fin blogg :) Lust med bloglovinbyte ? =)

2012-05-09 @ 18:26:57
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: malin

Tack :)

2012-05-09 @ 19:45:00
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR SÅ TÄNK PÅ ATT:

Allmän info:
» Om du vill ha något tips och sånt så bara kommentera.
» Dumma, taskiga & mobbande kommentarer tas bort direkt!
» Vi deltar gärna i tävlingar så bara släng iväg en kommentar.
» Vi ger inte ut mallar eller något sånt.
» Vi tar gärna emot tips på vad vi kan blogga om!

Fotografering:
» Vi fotogarferar med Canon EOS 550D & Nikon D60!
» Det är copyright på alla våra bilder, dom får ej kopieras!
» Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges.
» Vi redigerar våra bilder i picasa!
» Om du vill låna några bilder av oss så får du fråga först.
» På våra kameror är det 18 megapixlar & 10 megapixlar.

Varsågod att slänga iväg en kommentar!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du vår blogg ofta?

♥ E-postadress: (bara vi som ser)

♥ Din blogg/hemsida:

♥ Så, vad ville du?:

Trackback