blöt men het, jo tack jag vet!:D

Nu är jag hemma igen! Varit en lång dag idag. Slutade 14.30. Skolan var sämst, världens sämsta skoldag! Jaja, men är hemma från en blöt fotbollsträning! Då menar jag att jag är riktigt blöt, blää! Men är ganska skönt att mysa när man har torkat lite. Skönt att sitta i sin säng iallafall, hahah!:D Men jag har pluggat klart för idag! Kanske läser läxan lite mer ikväll men inte helt säker. Har matteprov & so läxa till imorgon. Vi flyttade engelska diagnosen till onsdagen som kommer som tur det! Så det är bara ett prov imorgon, skönt! Men det är mest ett test för att se vad vi lärt oss på kapitel 7! Är bara lite nervös men det är typ bara 5 % av 10. Har hört rykten om att vi (4b) ska ha klassens timme med andra gruppen (4a). Ska ändån bli ganska chill, yeah! Ska strax äta & sen ska jag göra annat. Typ som att läsa i genom läxan igen, men vet inte? Hör av mig mer senare ikväll eller imorgon! Hoppas ni har haft det bra idag sötnosar. Min dag har varit piss, bläää! Sämsta skoldagen ever! Ni skulle nog inte vilja ha en likadan skoldag som min var idag? Nej, tror inte det.
Kisses.

/E.


- Jag och min älskade abv, älskar dig fucking mest babe! ;**


Kommentarer
Postat av: MOA

sv; menade mer att du söker inne på bloglovin.com så skriver du " http://mmoamatilda.blogg.se och sen follow / följ :d

2012-05-10 @ 19:37:11
URL: http://mmoamatilda.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR SÅ TÄNK PÅ ATT:

Allmän info:
» Om du vill ha något tips och sånt så bara kommentera.
» Dumma, taskiga & mobbande kommentarer tas bort direkt!
» Vi deltar gärna i tävlingar så bara släng iväg en kommentar.
» Vi ger inte ut mallar eller något sånt.
» Vi tar gärna emot tips på vad vi kan blogga om!

Fotografering:
» Vi fotogarferar med Canon EOS 550D & Nikon D60!
» Det är copyright på alla våra bilder, dom får ej kopieras!
» Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges.
» Vi redigerar våra bilder i picasa!
» Om du vill låna några bilder av oss så får du fråga först.
» På våra kameror är det 18 megapixlar & 10 megapixlar.

Varsågod att slänga iväg en kommentar!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du vår blogg ofta?

♥ E-postadress: (bara vi som ser)

♥ Din blogg/hemsida:

♥ Så, vad ville du?:

Trackback