‎: Att fejka ett leende är den mest smärtsamma lögnen, men även det mest effektiva sättet att gömma sig från allt!

chaaa alla !
Idag i skolan så vi klart någon film på bilden , den slutade väl okej. Men sen pratde jag med Zara och berättade om twilight att vi skulle se den. HOPPAS VI KAN SE DEN! Jag som ''ÄLSKAR'' twilight , världens bästa filmer! Rekomderar den stort! Men vi började på kapitel 8 i matten. Hatar matte , det suger! Men det började en ny i vår skola , han var ''lite'' störig. Men han var också riktigt kort , typ som max i vår klass. Men på rasten skadade jag min fucking tumme -.- Jävla pinne! Men efter skolan följde hilda med mig hem , vi pluggade, åt glass, tittade på tv och fotade så klart kommer bilderna. Men i skolan var det faktiskt inte lika kul utan Emilia , hon är sjuk. KRYA SÖTASTE ABV FÖRALLTID :**! Men jag och hilda redigerade bilderna också , dem bilderna blev ju ganska bra! Just nu är jag inne på facebook och lyssnar på musik! Och förlåt för en dålig uppdatering , i fredes till lördes sovde jag, victor och emilia i min husvagn riktigt mysigt! Sen på lördagen åkte vi till väla, köpte fan ingenting , jo bara en slash och en bit kladdkaka. Men igår va jag på medaljakt , vän guld i frisim! Stolt tjej härja !

kisses.

/T.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR SÅ TÄNK PÅ ATT:

Allmän info:
» Om du vill ha något tips och sånt så bara kommentera.
» Dumma, taskiga & mobbande kommentarer tas bort direkt!
» Vi deltar gärna i tävlingar så bara släng iväg en kommentar.
» Vi ger inte ut mallar eller något sånt.
» Vi tar gärna emot tips på vad vi kan blogga om!

Fotografering:
» Vi fotogarferar med Canon EOS 550D & Nikon D60!
» Det är copyright på alla våra bilder, dom får ej kopieras!
» Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges.
» Vi redigerar våra bilder i picasa!
» Om du vill låna några bilder av oss så får du fråga först.
» På våra kameror är det 18 megapixlar & 10 megapixlar.

Varsågod att slänga iväg en kommentar!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du vår blogg ofta?

♥ E-postadress: (bara vi som ser)

♥ Din blogg/hemsida:

♥ Så, vad ville du?:

Trackback